woensdag 2 maart 2016

Dag 3 Orlando: Florida Mall!!!

We hebben het net niet gehaald gisteravond om tot 10 uur op te blijven. Het scheelde maar een kwartiertje. Vanochtend weer lekker ontbeten. Vandaag gaan we naar onze favoriete mall: Florida Mall, lekker shoppen! De mall gaat om 10 uur open dus we hebben nog wat tijd te doden. Ik heb deze tijd nuttig besteed door een hotel te boeken voor onze laatste nacht vlak bij Pointe Orlando waar het gisteren zo leuk was.
Om 10 uur waren we bij de mall.  We zijn eerst naar een nagelstudio waar zus ons getrakteerd heeft op een mani- en pedicure. Onze nagels zien er weer supernetjes uit.

Daarna gingen we op zoek naar een restaurant. We hebben al een paar keer gegeten bij Ruby Tuedsday in de mall, maar helaas was dit restaurant verdwenen. We hebben een ander restaurant gezocht waar het eten ook goed was.
Daarna hup de mall weer in. Mijn budget is nogal beperkt, dus veel heb ik niet aangeschaft. Het duurste wat ik gekocht heb was niet voor mij maar heb ik op verzoek aangeschaft. We zijn wel allebei weer goed geslaagd bij Old Navy. Een goedkope, beetje rare winkel die bekend staat om zijn goede spijkerbroeken. Ze zitten heerlijk en aangezien ik nog in de groei ben is het heel fijn dat ze ze ook in short verkopen. Die lengte past mij dus precies. We werden geholpen door een vreemde dove man. Hij haastte zich steeds om ons te helpen waarbij hij nogal onhandig tekeer ging. Toen we de zaak verlieten wierp hij me kushandjes toe. Heel eigenaardig.

Na het winkelen besloten we richting Silver Springs te rijden aangezien we daar morgen heen willen. Mount Dora leek ons wel een leuke plek om te overnachten. Ze hadden daar alleen maar B&B's en dat is niet zo geschikt voor twee zussen.
We zijn daarom maar doorgereden naar Ocala waar we een Holiday Inn Express vonden. Het enige restaurant op loopafstand was een Ihop. Niet een favoriet van ons, maar wel lekker goedkoop. Leuke clientele ook, een soort van rariteitenkabinet.  Gratis vermaak tijdens het eten, niet verkeerd.
Morgen gaan we dus naar Silver Springs en daarna richting Crystal River.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten